Zostań klientem E-BOK już dziś !!!

Drodzy Mieszkańcy Braniewa,

Z radością udostępniamy Państwu elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, dzięki któremu w znacznym stopniu uproszczona i ułatwiona zostanie współpraca między odbiorcami usług, a Spółka Wodociągi Miejskie w Braniewie.

Użytkownikiem E-BOK może zostać każdy użytkownik posiadający indywidualny numer klienta, uwidoczniony na fakturze.

E- bok to wachlarz możliwości pozwalający na :

1.     Akceptacja odczytu elektronicznego. Akceptacja faktury. Zapłata faktury.

2.     Nadanie indywidualnego nr konta rozliczeniowego.

3.     Sprawdzenie salda.

4.     Weryfikacja należności.

5.     Elektroniczna windykacja.

6.     Zgłaszanie awarii.

7.     Weryfikacja legalizacji wodomierzy.

8.     Dostęp do bieżących komunikatów Spółki.

9.     Zamawianie usług komercyjnych drogą elektroniczną.

Ponadto w E-BOK będzie dostępna informacja o dacie delegalizacji wodomierza. Użytkownik E-BOK będzie miał możliwość do dostępu do bieżących komunikatów Spółki, zamawiania usług drogą elektroniczną oraz zgłaszanie awarii.

E-BOK posiada również możliwość graficznego śledzenia poziomu swoich rozliczeń ze Spółką, a także historię odczytu liczników wodomierzowych zawierającą daty odczytu oraz stany urządzeń.

Rejestracja:

1. Rejestracja Klienta następuje nieodpłatnie. 

2. Klient wypełnia formularz umieszczony na stronie www.wmbr.pl lub ebok.wmbr.pl 

3.   Procedura rejestracji poprzez E-BOK wygląda następująco.

- użytkownik wybiera opcję „Rejestracja” na stronie logowania

- użytkownik wypełnia wszystkie pola formularza 

- formularz przesyłany jest emailem do Spółki, gdzie następuje jego weryfikacja przez pracownika

- w przypadku poprawnej weryfikacji danych, przyznawany jest dostęp do E-BOK, nadawane jest hasło a następnie automatycznie wysyłany jest do klienta email z informacją o przyznaniu dostępu oraz loginem i hasłem do 24 h  (które użytkownik będzie musiał zmienić po pierwszym zalogowaniu się)

4.   Spółka dopuszcza również rejestrację użytkownika w biurze - pokój Biura Obsługi Klienta, które znajduje się na pierwszym piętrze naprzeciwko kasy ( tel. 55 644 24 17 wew. 11, kom. 694 109 098),  poprzez wydrukowanie mu oświadczenia, jego podpisanie oraz zeskanowanie i archiwizację w ZSI.

 

 

 Poniżej prezentujemy ulotkę, która będzie ułatwiała pierwszą rejestrację do E-BOK.

jpgA.jpg

jpgB.jpg

SZTAFETA POKOLEŃ 2018

Dnia 06.07.2018 roku na terenie parku MOS ZATOKA w Braniewie odbył się bieg sztafetowy 8 x 600 m, w którym udział wzięło osiem osób reprezentujących Wodociągi Miejskie Spółka z o.o. w Braniewie. Konkurencja była bardzo duża, na dziesięć zgłoszonych drużyn nasza ekipa zajęła III miejsce otrzymując z rąk Pani Burmistrz Moniki Trzcińskiej pamiątkowy puchar.

 

Jedna z naszych zawodniczek, Pani Monika, z pucharem

Informacja!

Ochrona danych osobowych / RODO


Obowiązek informacyjny Spółki Wodociągi Miejskie

Kiedy załatwia Pani/ Pan sprawy w naszej Spółce, podaje Pani/ Pan nam swoje dane osobowe. Wykorzystujemy je tylko w celach, które wynikają z przepisów prawa, zawartej z Panią/ Panem umowy lub Pani/ Pana zgody. Dane osobowe możemy również pozyskiwać od osób trzecich lub innych organów publicznych. Zbieramy tylko takie dane, które są konieczne, żeby załatwić Pani/Pana sprawę. Czas ich przetwarzania regulują odpowiednie przepisy. Poinformujemy Panią/ Pana o każdej sytuacji, która mogłaby naruszać Pani/ Pana prawa lub wolności. Szybko się nią zajmiemy, wyciągniemy wnioski i poprawimy sposób postępowania, aby jeszcze lepiej chronić Pani/ Pana dane. Jeśli uzna Pani/ Pan te działania za niewystarczające, może Pani/ Pana również złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza RODO.


Administrator danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych są Wodociągi Miejskie Sp. z o.o., KRS 0000041598, REGON 170164333, NIP 5820003023, z którym może się Pani/Pan kontaktować osobiście i korespondencyjnie w siedzibie Administratora przy ul. Olsztyńska 10, 14-500 Braniewo, telefon +48 55 644 24 17, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..


Inspektor Ochrony Danych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), funkcję pełni Przemysław Wirgowski. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie dotyczącym przetwarzania danych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z IOD telefonicznie +48 511793443 lub poprzez email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Do kompetencji IOD nie należy uczestniczenie w załatwianiu innych spraw. Aby zasięgnąć informacji niedotyczącej przetwarzania danych osobowych, należy skontaktować się z przedstawicielem Spółki prowadzącym Pani/Pana sprawę (wskazanym najczęściej w nazwie nadawcy otrzymanego przez Panią/Pana pisma lub w stopce wiadomości e-mail).


Źródło danych
Dane osobowe pozyskane są od interesantów, osób trzecich i innych organów publicznych w zależności od realizowanych zadań.


Cel przetwarzania danych i podstawa prawna przetwarzania / Kategorie odnośnych danych
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu wypełnienia zadań powierzonych przez Gminę Miasta Braniewa, polegających na zapewnieniu mieszkańcom ciągłej dostawy wody i odbioru ścieków, jak również dążenie do rozwoju miasta poprzez rozbudowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Administrator przetwarza dane osobowe, co do których istnieje obowiązek prawny ich podania bądź podanie danych osobowych jest dobrowolne w zależności od celu i podstawy prawnej przetwarzania. Jednakże niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora może skutkować niemożnością realizacji usługi.


Okres przechowywania danych
Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane oraz zgodnie z przepisami obowiązującego u Administratora normatywu kancelaryjnego.


Odbiorcy danych
Mogą nimi być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub podmioty, z którymi zawieramy umowy powierzenia danych.


Pani/ Pana prawa
1. prawo dostępu do danych osobowych – art. 15 RODO;
2. prawo sprostowania danych- art. 16 RODO;
3. prawo do usunięcia danych- art. 17 RODO;
4. prawo ograniczenia przetwarzania- art. 18 RODO;
5. prawo do przenoszenia danych- art. 20 RODO;
6. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania- art. 21 RODO;


Zgoda na przetwarzanie danych
W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny i może przyspieszyć kontakt i załatwienie sprawy.


Przekazywanie danych/ Profilowanie
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane.