- Szczegóły
- Ewelina Rosa
- Aktualności
- Odsłony: 3032
Dnia 4 czerwca 2019 roku pracownicy Naszej Spółki uczestniczyli w konkursie ortograficznym organizowanym przez Szkołę Podstawową Nr 3 im. Senatu RP w Braniewie.
Dnia 4 czerwca 2019 roku pracownicy Naszej Spółki uczestniczyli w konkursie ortograficznym organizowanym przez Szkołę Podstawową Nr 3 im. Senatu RP w Braniewie.
TARGI WOD - KAN 2019
Dnia 22.05.2019 roku pracownicy Naszej Spółki brali udział w XXVII edycji Międzynarodowych Targów Maszyn i Urządzeń dla Wodociągów i Kanalizacji WOD - KAN 2019 w Bydgoszczy, których organizatorem jest Izba Gospodarcza "Wodociągi Polskie".
Targi od lat są najważniejszym na krajowym rynku oraz jedynym z największych w Europie wydarzeń skierowanych do branży wodociągowo - kanalizacyjnej. Co roku uczestniczy w niej 400 wystawców oraz 10 000 osób zwiedzających - specjalistów z branży: dyrektorów technicznych, projektantów, instalatorów, eksploatatorów, inżynierów i prezesów przedsiębiorstw wodociągowo - kanalizacyjnych. Targi WOD - KAN to doskonała okazja do nawiązania bezpośrednich kontaktów biznesowych z partnerami zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Dzięki wieloletniej tradycji są one profesjonalną platformą dla specjalistów, pozwalającą na zapoznanie się z najnowszymi technologiami branży wodociągowo - kanalizacyjnej i ochrony środowiska. Imprezie towarzyszą konferencje, prezentacje i pokazy, które wyłaniają najlepsze produkty i rozwiązania.
Wystawcy podczas Targów prezentują swoje produkty i rozwiązania w następujących grupach:
Pracownicy Spółki uczestniczą co roku w Targach Wod - Kan, aby zapoznać się z najnowszymi technologiami branży wodociągowo - kanalizacyjnej, żeby podnieść jakość usług świadczonych przez Wodociągi Miejskie Sp. z o.o. w Braniewie.
ZOSTAŃ KLIENTEM E-BOK !!!
Ponownie zachęcamy Państwa do rejestrowania się do elektronicznego Biura Obsługi Klienta E-BOK, dzięki któremu w znacznym stopniu uproszczona i ułatwiona zostanie współpraca między odbiorcami usług, a Spółka Wodociągi Miejskie w Braniewie.
Z pozoru proste i podstawowe czynności są bardzo pomocne, gdy chcemy świadomie gospodarować funduszami gospodarstwa domowego, bądź firmy. Dla każdego klienta możliwość załatwienia formalności bez wychodzenia z domu to bardzo duże udogodnienie, szczególnie gdy nie ma możliwości osobistego udania się do biura obsługi klienta.
W dobie internetu usługa jaką jest E-BOK to wyciągnięcie ręki do klienta i spora oszczędność po stronie Spółki. Serwis jest stale rozwijany i dostosowywany do potrzeb klientów.
Użytkownikiem E-BOK może zostać każdy użytkownik posiadający indywidualny numer klienta, uwidoczniony na fakturze.
E-BOK to wachlarz możliwości pozwalający na :
- akceptacja odczytu elektronicznego, akceptacja faktury, zapłata faktury,
- nadanie indywidualnego nr konta rozliczeniowego,
- sprawdzenie salda,
- weryfikacja należności,
- elektroniczna windykacja,
- zgłaszanie awarii,
- weryfikacja legalizacji wodomierzy,
- dostęp do bieżących komunikatów Spółki,
- zamawianie usług komercyjnych drogą elektroniczną.
Rejestracja :
1. Rejestracja Klienta następuje nieodpłatnie.
2. Klient wypełnia formularz umieszczony na stronie www.wmbr.pl lub ebok.wmbr.pl
3. Procedura rejestracji poprzez E-BOK wygląda następująco:
- użytkownik wybiera opcję "Rejestracja" na stronie logowania ,
- użytkownik wypełnia wszystkie pola formularza,
- formularz przesyłany jest e-mailem do Spółki, gdzie następuje jego weryfikacja przez pracownika,
- w przypadku poprawnej weryfikacji danych, przyznawany jest dostęp do E-BOK, nadawane jest hasło a następnie automatycznie wysyłany jest do klienta e-mail z informacją o przyznaniu dostępu oraz loginem i hasłem do 24 h (które użytkownik będzie musiał zmienić po pierwszym zalogowaniu się).
4. Spółka dopuszcza również rejestrację użytkownika w biurze - pokój Biura Obsługi Klienta, które znajduje się na pierwszym piętrze naprzeciwko kasy ( tel. 55 644 24 17 wew. 11, kom. 694 109 098), poprzez wydrukowanie mu oświadczenia, jego podpisanie oraz zeskanowanie i archiwizację w ZSI.
Poniżej prezentujemy ulotkę, która będzie ułatwiała pierwszą rejestrację do E-BOK.