Dnia 4 czerwca 2019 roku pracownicy Naszej Spółki uczestniczyli w konkursie ortograficznym organizowanym przez Szkołę Podstawową Nr 3 im. Senatu RP w Braniewie.

 

 

 

 

 

TARGI WOD - KAN 2019

 

     Dnia 22.05.2019 roku pracownicy Naszej Spółki brali udział w XXVII edycji Międzynarodowych Targów Maszyn i Urządzeń dla Wodociągów i Kanalizacji WOD - KAN 2019 w Bydgoszczy, których organizatorem jest Izba Gospodarcza "Wodociągi Polskie".

     Targi od lat są najważniejszym na krajowym rynku oraz jedynym z największych w Europie wydarzeń skierowanych do branży wodociągowo - kanalizacyjnej. Co roku uczestniczy w niej 400 wystawców oraz 10 000 osób zwiedzających - specjalistów z branży: dyrektorów technicznych, projektantów, instalatorów, eksploatatorów, inżynierów i prezesów przedsiębiorstw wodociągowo - kanalizacyjnych. Targi WOD - KAN to doskonała okazja do nawiązania bezpośrednich kontaktów biznesowych z partnerami zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Dzięki wieloletniej tradycji są one profesjonalną platformą dla specjalistów, pozwalającą na zapoznanie się z najnowszymi technologiami branży wodociągowo - kanalizacyjnej i ochrony  środowiska. Imprezie towarzyszą konferencje, prezentacje i pokazy, które wyłaniają najlepsze produkty i rozwiązania.

Wystawcy podczas Targów prezentują swoje produkty i rozwiązania w następujących grupach:

  • Systemy i urządzenia służące uzdatnianiu wody.
  • Systemy i urządzenia służące do oczyszczania ścieków.
  • Urządzenia pomiarowe stacji, technika pomiarów, regulacji i analiz.
  • Maszyny i urządzenia służące do budowy, naprawy i utrzymania sieci wod-kan.
  • Pompy, mieszadła, armatura.
  • Regeneracja sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz studni głębinowych.
  • Rury, studnie i kształtki do budowy sieci wod-kan.
  • Pojazdy specjalistyczne.
  • Sprzęt zabezpieczający oraz ratowniczy.
  • Programy komputerowe dla firm wod-kan w zakresie zarządzania ekonomicznego i infrastrukturą techniczną.
  • Działalność wydawnicza, szkoleniowa i consultingowa.
  • Pozostała działalność związana z branżą.

     Pracownicy Spółki uczestniczą co roku w Targach Wod - Kan, aby zapoznać się z najnowszymi technologiami branży wodociągowo - kanalizacyjnej, żeby podnieść jakość usług świadczonych przez Wodociągi Miejskie Sp. z o.o. w Braniewie. 

     

 

 

 

 

 

ZOSTAŃ KLIENTEM E-BOK !!!

         Ponownie zachęcamy Państwa do rejestrowania się do elektronicznego Biura Obsługi Klienta E-BOK, dzięki któremu w znacznym stopniu uproszczona i ułatwiona zostanie współpraca między odbiorcami usług, a Spółka Wodociągi Miejskie w Braniewie.

         Z pozoru proste i podstawowe czynności są bardzo pomocne, gdy chcemy świadomie gospodarować funduszami gospodarstwa domowego, bądź firmy. Dla każdego klienta możliwość załatwienia formalności bez wychodzenia z domu to bardzo duże udogodnienie, szczególnie gdy nie ma możliwości osobistego udania się do biura obsługi klienta.

         W dobie internetu  usługa jaką jest E-BOK to wyciągnięcie ręki do klienta i spora oszczędność po stronie Spółki.  Serwis jest stale rozwijany i dostosowywany do potrzeb klientów.

          Użytkownikiem E-BOK może zostać każdy użytkownik posiadający indywidualny numer klienta, uwidoczniony na fakturze.

E-BOK to wachlarz możliwości pozwalający na :

- akceptacja odczytu elektronicznego, akceptacja faktury, zapłata faktury,

- nadanie indywidualnego nr konta rozliczeniowego,

- sprawdzenie salda,

- weryfikacja należności,

- elektroniczna windykacja,

- zgłaszanie awarii,

- weryfikacja legalizacji wodomierzy,

- dostęp do bieżących komunikatów Spółki,

- zamawianie usług komercyjnych drogą elektroniczną.

Rejestracja :

1. Rejestracja Klienta następuje nieodpłatnie.

2. Klient wypełnia formularz umieszczony na stronie www.wmbr.pl lub ebok.wmbr.pl 

3. Procedura rejestracji poprzez E-BOK wygląda następująco:

- użytkownik wybiera opcję "Rejestracja" na stronie logowania ,

- użytkownik wypełnia wszystkie pola formularza,

- formularz przesyłany jest e-mailem do Spółki, gdzie następuje jego weryfikacja przez pracownika,

- w przypadku poprawnej weryfikacji danych, przyznawany jest dostęp do E-BOK, nadawane jest hasło a następnie automatycznie wysyłany jest do klienta e-mail z informacją o przyznaniu dostępu oraz loginem i hasłem do 24 h (które użytkownik będzie musiał zmienić po pierwszym zalogowaniu się).

4. Spółka dopuszcza również rejestrację użytkownika w biurze - pokój Biura Obsługi Klienta, które znajduje się na pierwszym piętrze naprzeciwko kasy ( tel. 55 644 24 17 wew. 11, kom. 694 109 098), poprzez wydrukowanie mu oświadczenia, jego podpisanie oraz zeskanowanie i archiwizację w ZSI. 

 E BOK ZDJECIE

Poniżej prezentujemy ulotkę, która będzie ułatwiała pierwszą rejestrację do E-BOK.

jpgA.jpg

jpgB.jpg