Oznaczenie sprawy  ZP 01/2017                                                           Braniewo dnia 05.07.2017r.

OGŁOSZENIE

o postępowaniu na:

na dostawę z udzieleniem licencji oraz wdrożenie systemu administrowania i zarządzania pracą (SAiZ) w Wodociągach Miejskich w Braniewie

o wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia mniejszej niż kwoty określone

w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.

Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 oraz z 2016r. poz.1020 z późn. zm.) zwanej w dalszej części ustawą Pzp

Nazwy i kody wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

48.00.00.00-8             Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48.60.00.00-4             Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

48.61.00.00-7             Systemy baz danych

48.82.10.00-9             Serwery sieciowe

72.00.00.00-5              Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72.26.30.00-6             Usługi wdrożenia oprogramowania

80.53.31.00-0             Usługi szkolenia komputerowego

Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, może unieważnić postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

(W przypadku unieważnienia postępowania zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych
z przygotowaniem ofert przez wykonawców.)

  1. Zamawiający:

 „Wodociągi Miejskie - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” z siedzibą w Braniewie, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000041598, kapitał zakładowy w wysokości 13 441 500,00 zł, REGON 170164333, NIP 582 000 30 23.

ul. Olsztyńska 10,

14-500 Braniewo,

woj. warmińsko-mazurskie,

tel./fax (55) 644 24 17,

Konto 28 8313 0009 0036 9152 2000 0010

adres strony internetowej: www.wmbr.pl

adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

  1. Tryb udzielenia zamówienia.

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp z odpowiednim zastosowaniem przepisów ustawy Pzp, a także wydanych na podstawie ustawy Pzp rozporządzeń wykonawczych. Podstawa wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego – art. 10 ust. 1 oraz art. 39-46 ustawy Pzp.

 

  1. Przedmiot zamówienia.
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawai instalacja infrastruktury sprzętowej oraz dostawa oprogramowania - systemu administrowania i zarządzania pracą w Wodociągach Miejskich w Braniewie wraz z udzieleniem licencji, szkoleniem pracowników, przeniesienie danych i wdrożeniem tego oprogramowania.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do  SIWZ.
    3. SIWZ wraz z załącznikami jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: .

Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej, przy opisywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający użył znaków towarowych i nazw producentów, należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia służą wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia.

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  3. Termin wykonania Zamówienia:

Wymagany termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy jednak nie później niż do dnia 31 sierpnia 2018 r.

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz, którzy spełniają warunki dotyczące:

a.    sytuacji ekonomicznej lub finansowej;

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że:

a)    posiada środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 zł;

b)    jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 700.000,00 zł;

b.    zdolności technicznej lub zawodowej;

       Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że:

a) w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje co najmniej trzy dostawy (udokumentowane) polegające na dostawie i wdrożeniu podobnego systemu w przedsiębiorstwach zajmujących się świadczeniem usług w zakresie produkcji i dystrybucji wody, odprowadzania i unieszkodliwiania ścieków oraz gospodarki odpadami, w tym co najmniej jedną dostawę w jednym z ww. przedsiębiorstw na minimum 20 stanowisk, gdzie liczba faktur wystawianych rocznie przez to przedsiębiorstwo jest nie mniejsza niż 20 000 oraz w zakresie obejmujący pełen pakiet opisany w Załączniku Nr 5 do SIWZ z wyłączeniem aplikacji webowych.

Uwaga: Poprzez udokumentowane wdrożenia zamawiający rozumie zamówienia, w których wdrożono oferowany autorski system wykonawcy, zamówienia te zostały ukończone, a wdrożony system jest w ciągłym użytkowaniu.

       b) dysponuje osobami zdolnymi do wdrożenia oprogramowania w przedsiębiorstwie zamawiającego, tj.

−   kierownik projektu – co najmniej 1 osoba z wykształceniem wyższym, z minimum 5 letnim doświadczeniem w kierowaniu pracami wdrożeniowymi i wdrażaniu systemu wykonawcy (co najmniej 3 wdrożenia) oraz posiadająca certyfikat Prince2 Foundation,

−   konsultant ds. wdrożenia – co najmniej 2 osoby z minimum 5 letnim doświadczeniem we wdrażaniu systemu wykonawcy w zakresie obszaru finansowo-księgowego,

−   konsultant ds. wdrożenia – co najmniej 2 osoby z minimum 5 letnim doświadczeniem we wdrażaniu systemu wykonawcy w zakresie obszaru kadrowo-płacowego,

−   konsultant ds. wdrożenia – co najmniej 2 osoby z minimum 5 letnim doświadczeniem we wdrażaniu systemu wykonawcy w zakresie obszaru analiz, środków trwałych i obiegu dokumentów,

−   konsultant ds. wdrożenia – co najmniej 2 osoby z minimum 5 letnim doświadczeniem we wdrażaniu systemu wykonawcy w zakresie obszaru zleceń i remontów, zaopatrzenia i magazynu,

−   konsultant ds. wdrożenia – co najmniej 2 osoby z minimum 5 letnim doświadczeniem we wdrażaniu systemu wykonawcy w zakresie obszaru gospodarki wodnej i odpadami,

−   konsultant ds. baz danych – co najmniej 1 osoba z wykształceniem wyższym informatycznym, z minimum 5 letnim doświadczeniem w zakresie baz danych współpracujących z systemem wykonawcy, posiadająca certyfikat Eksperta Bazy Danych wydany przez Certyfikującą jednostkę np.: producenta baz,

−   programista – co najmniej 5 osób z wykształceniem wyższym informatycznym, z minimum 10 letnim doświadczeniem w zakresie projektowania i rozwoju systemu wykonawcy.

Uwaga - osoby wskazane w danym obszarze nie mogą powtórzyć się w innym obszarze.

2.    Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

3.    Wykonawca w sytuacji opisanej w ust. 2 musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

4.    Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5.

5.    W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.    Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia tych zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

7.    Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

8.    Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:

1)    wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,

2)    w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców musi wykazać brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp,

3)    w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp. W szczególności warunki, o których mowa w Rozdziale 5, pkt. 1 ppkt. 2)b. i c. niniejszej SIWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli:

a.    dla 1 ppkt. 1) b. a) – w zakresie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej dopuszcza się sumowanie;

b.    dla 1 ppkt. 1) b. b) – w zakresie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej nie dopuszcza się sumowania polis członków konsorcjum w celu osiągnięcia wymaganego poziomu sytuacji finansowej różnych podmiotów, nieposiadających wymaganej w niniejszym postępowaniu sytuacji finansowej – jeden z wykonawców winien wykazać spełnienie warunku dotyczącego posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

c.    dla 1 ppkt. 1) c. a) – w zakresie posiadania wymaganej zdolności zawodowej nie dopuszcza się sumowania dostaw i usług różnych podmiotów nieposiadających wymaganej w niniejszym postępowaniu zdolności zawodowej – jeden z wykonawców winien wykazać spełnienie warunku dotyczącego zdolności zawodowej.

  1. Z postępowania o udzielenie zamówienia, oprócz wykonawców podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp, zamawiający wyklucza również wykonawców określonych w art. 24 ust. 5 Pzp. tj.:

1)    w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615);

2)    który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;

3)    jeżeli wykonawca lub osoby, o których mowa w ust. 1 pkt 14, uprawnione do reprezentowania wykonawcy pozostają w relacjach określonych w art. 17 ust. 1 pkt 2–4 z:

a.    zamawiającym,

b.    osobami uprawnionymi do reprezentowania zamawiającego,

c.    członkami komisji przetargowej,

d.    osobami, które złożyły oświadczenie, o którym mowa w art. 17 ust. 2a

– chyba że jest możliwe zapewnienie bezstronności po stronie zamawiającego w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;

4)    który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał
w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1–4, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania;

5)    będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny nie niższą niż 3000 złotych;

6)    jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki
w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za wykroczenie, o którym mowa w pkt 5;

7)    wobec którego wydano ostateczną decyzję administracyjną o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, jeżeli wymierzono tą decyzją karę pieniężną nie niższą niż 3000 złotych;

8)    który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 15, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.

  1. Ocena spełniania przez wykonawcę wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły „spełnia - nie spełnia”. Niespełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  2. Wysokość wadium ustala się w kwocie .
  3. Kryteria oceny ofert:

          - kryterium ceny (KC): 60 %

          - kryterium parametrów systemu (KP):  40 %

  1. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty winny być złożone w siedzibie zamawiającego „Wodociągi Miejskie - Spółka
z ograniczoną odpowiedzialnością”, ul. Olsztyńska 10, 14-500 Braniewo,
w sekretariacie (I piętro), codziennie w dni pracy Spółki, w godz. 7:00 –
15:00.

Termin składania ofert upływa dnia 13.07.2017 r. o godz. 12:00.

  1.  Miejsce oraz termin otwarcia ofert.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.07.2017 roku o godz. 12:15 w siedzibie zamawiającego „Wodociągi Miejskie - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością”, ul. Olsztyńska 10, 14-500 Braniewo, sala konferencyjna (parter).

  1. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  2. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
  3.  Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  4.  Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
  5.  Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  6.  Osobami uprawnionymi do kontaktów z Oferentami są:

   - Stanisław Misiuk,   tel.0-55 644 24 17 lub 662 106 713.

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
SIWZ SAiZ Braniewo pdf 706.30 KB Super User
Zał nr 1 do SIWZ SAiZ Braniewo docx 311.41 KB Super User
Zał nr 1 do SIWZ SAiZ Braniewo pdf 430.40 KB Super User
Zał nr 2 do SIWZ SAiZ Braniewo docx 308.10 KB Super User
Zał nr 2 do SIWZ SAiZ Braniewo pdf 374.27 KB Super User
Zał nr 3 do SIWZ SAiZ Braniewo docx 308.90 KB Super User
Zał nr 3 do SIWZ SAiZ Braniewo pdf 375.84 KB Super User
Zał nr 4 do SIWZ SAiZ Braniewo docx 305.61 KB Super User
Zał nr 4 do SIWZ SAiZ Braniewo pdf 337.13 KB Super User
Zał nr 5 do SIWZ SAiZ Braniewo pdf 686.09 KB Super User
Zał nr 6 do SIWZ SAiZ Braniewo pdf 390.97 KB Super User
Zał nr 7 do SIWZ SAiZ Braniewo pdf 798.01 KB Super User
Zał nr 8 do SIWZ SAiZ Braniewo xlsx 30.33 KB Super User
Zał nr 8 do SIWZ SAiZ Braniewo xlsx 30.33 KB Super User